Mobilní CRM: Nový standard v řízení vztahů se zákazníky

Jak chytré telefony mění způsob práce obchodníků a zvyšují produktivitu firem Obrazovky chytrých telefonů se stávají novým bojištěm o zákazníky. Zatímco dříve museli obchodníci trávit hodiny za počítačem aktualizací dat v CRM systémech, dnes jim stačí několik klepnutí na displeji mobilu. Mobilní aplikace pro přístup k CRM (Customer Relationship Management) systémům přinášejí revoluci do světa … Číst dál

CRM: Klíč k vyšší ziskovosti českých firem

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) se v posledních letech stalo nepostradatelným nástrojem pro české podniky všech velikostí. Zatímco mnozí vnímají CRM především jako databázi kontaktů, jeho skutečný potenciál leží v schopnosti transformovat firemní procesy a výrazně zvýšit ziskovost. Pojďme se podívat na to, jak efektivní využívání CRM systémů může posunout české firmy k lepším finančním … Číst dál

CRM: Klíč k loajalitě zákazníků v digitální éře

Představte si svět, kde každý zákazník cítí, že je pro vaši firmu tím nejdůležitějším. Svět, kde znáte jejich preference, historii nákupů a dokonce i to, kdy mají narozeniny. Není to utopie – je to realita, kterou přináší moderní systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM). CRM systémy se v posledních letech staly nepostradatelným nástrojem pro … Číst dál

Potřebujete efektivnější CRM systém? Pomůžeme i Vám!