CRM: Klíč k vyšší ziskovosti českých firem

Řízení vztahů se zákazníky (CRM) se v posledních letech stalo nepostradatelným nástrojem pro české podniky všech velikostí. Zatímco mnozí vnímají CRM především jako databázi kontaktů, jeho skutečný potenciál leží v schopnosti transformovat firemní procesy a výrazně zvýšit ziskovost. Pojďme se podívat na to, jak efektivní využívání CRM systémů může posunout české firmy k lepším finančním … Číst dál

CRM systémy: Klíč k efektivní správě vztahů se zákazníky v digitální éře

Zákazník je král – toto staré obchodní přísloví nabývá v současném digitálním světě zcela nového významu. S rostoucím množstvím dat o zákaznících a stále komplexnějšími vztahy mezi firmami a jejich klienty se stává efektivní správa kontaktů a zákaznických údajů klíčovým faktorem úspěchu. Právě zde přicházejí na scénu CRM (Customer Relationship Management) systémy, které firmám nabízejí … Číst dál

Potřebujete efektivnější CRM systém? Pomůžeme i Vám!