Čistá data v CRM: Klíč k obchodnímu úspěchu

Kvalitní data jsou krví moderního podnikání. Zejména v oblasti řízení vztahů se zákazníky (CRM) hraje přesnost a aktuálnost informací klíčovou roli. České firmy si stále více uvědomují, že efektivní správa CRM dat může být rozhodujícím faktorem v konkurenčním boji. Proč je správa CRM dat tak důležitá? „Špatná data vedou k špatným rozhodnutím,“ upozorňuje expert na … Číst dál

Skrytý potenciál dat: Jak české firmy proměňují CRM analytiku v obchodní úspěch

České firmy dlouho považovaly systémy pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) především za nástroje pro správu kontaktů a sledování obchodních příležitostí. Nový trend však ukazuje, že skutečná hodnota těchto systémů spočívá v analýze shromážděných dat. Podniky, které dokáží efektivně vytěžit informace ze svých CRM, získávají výraznou konkurenční výhodu. Skryté poklady v datech „Naše CRM bylo … Číst dál

Potřebujete efektivnější CRM systém? Pomůžeme i Vám!