Čistá data v CRM: Klíč k obchodnímu úspěchu

Kvalitní data jsou krví moderního podnikání. Zejména v oblasti řízení vztahů se zákazníky (CRM) hraje přesnost a aktuálnost informací klíčovou roli. České firmy si stále více uvědomují, že efektivní správa CRM dat může být rozhodujícím faktorem v konkurenčním boji. Proč je správa CRM dat tak důležitá? „Špatná data vedou k špatným rozhodnutím,“ upozorňuje expert na … Číst dál

Malé marketingové agentury objevují sílu CRM: Klíč k efektivnější správě klientů a kampaní

Zatímco giganti reklamního průmyslu disponují armádami analytických nástrojů, menší hráči na trhu dlouho hledali cestu, jak efektivně spravovat své klientské portfolio a kampaně. Nyní se zdá, že našli odpověď v podobě chytrého využití CRM systémů. Tyto nástroje, původně určené primárně pro velké korporace, procházejí adaptací pro potřeby menších marketingových agentur a přinášejí nečekané výhody. Proč … Číst dál

Potřebujete efektivnější CRM systém? Pomůžeme i Vám!